سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به خدا که این دنیاى شما در دیده من خوارتر از استخوان خوکى است که در دست گرى باشد . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 90 فروردین 24 , ساعت 2:19 عصر
گفتم
به خاطر دارم روزى را که از اتوبوس براى خواندن نماز پیاده شدیم . اما من تقریبا تنها کسى بودم که در نمازخانه بودم !!!! بقیه نمازشان را در نهار خورى خواندند!! گویی خدایشان شکمشان بود و پرستیدن این خدا چیزی نبود جز خوردنِ گوشتِ مرغ و کباب کوبیده...     
 گفت
یه دختر صاف و ساده ای توو دانشگاهمون داشتیم هر وقت با دوست پسرش قهر می کرد  نماز می خوند  روزه می گرفت و خلاصه التماس خدا که پسره رو بهش برگردونه
هر کی نماز می خوند رو هم به همون چشم نگاه می کرد

گفتم

الف) فرق هندیان گاو پرست با ایرانیان گاو پرست در این است که آنان گاو را می ستایند و می پرستند و اینان گاو را می خورند و می شوند!!

ب) با این توصیف بعید نیست روزی فرا رسد که برخی هندیان ما را بپرستند خصوصا که زیاد هم ما ما می کنیم !

ج) مظلوم وا نمازا    غریب وانمازا    شهید بانمازا    شستیم جانمازا

د)گوش اگر گوش من و ناله اگر ناله ی توست ....... آنچه البته به جایی نرسد فریاد است

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ