سفارش تبلیغ
صبا ویژن
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی تا آن که جز تو را دوست نداشتند ...آن که تو را از دست داد، چه به دست آورد ؟ و آن که تو را یافت، چه از دست داد ؟ آن که جز تو را به عنوان عوض پذیرفت، زیان کرد . [امام حسین علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
پنج شنبه 90 آبان 26 , ساعت 1:6 عصر

سوال: 

 

سلام

زنی هستم 42 ساله که 5 ساله متارکه کردم یه پسر دارم که با خودم زندگی میکنه . تو این مدت که مجردم با مردهای زیادی آشنا شدم که متاسفانه همشون فقط قصد وقت گذرونی و سوءاستفاده داشتند .الان بشدت تنهام و احساس نیاز به یه همدم دارم که منو از تنهایی در بیاره ولی پیدا نمیشه .باید چه کرد؟

جواب :

خواهر گرامی ام سلام علیکم اولا بد نیست علت متارکه ی قبلی خود را مرور کنید شاید راهی برای بازگشت وجود داشته باشد . ثانیا نسبت به آینده نا امید نباشید راه برای ازدواج باز است و مردانی که قصد تشکیل یک خانواده ی سالم دارند نیز کم نیستند

بهترین راه چاره ی شما این است که خود را در معرض ارتباط با بانوان خانواده دار و اصیل و نیز خانواده های اصیل بگذارید و اعلام آمادگی کنید . مطمئن باشید کسی پیدا خواهد شد



لیست کل یادداشت های این وبلاگ