سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای مردم! بدانید که کمال دین جستجوی دانش و عمل به آن است . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 90 آبان 25 , ساعت 10:26 عصر

سوال: 

 

سلام
من 27 سالمه و در سال 83 از همسرم جدا شدم و تا الان هم ازدواج نکرده ام خواستگاران زیادی داشتم ولی نمی پسندیدم اونارو همه بهم میگن از قیافه چیزی کم نداری فقط شانس نداری راست میگن الان هم خواستگار آخری که داشتم به خاطر استخاره بهم خورد ولی نتونستیم هر دوتامون از هم دل بکنیم بهم پیشنهاد ازدواج موقت داده چه کنم؟ موندم از یه جا نمیخوام گناه کنم و از یه جاهم اگر باهاش محرم بشم نمیتونم برم پیشش چون فقط تلفنی ارتباط داریم و من با خانواده ام زندگی می کنم چون بچه ندارم و پدرم اجازه نمیده خانه مجردی داشته باشم و مخالف مخالفه با ازدواج موقت در ضمن اگه کسی متوجه بشه واسه خودم بده به نظر شما من چه کنم؟فقط بهم نگید با یکی دیگه ازدواج دایم داشته باش چون خواستگارام خیلی کم شدندو اینو خیلی دوست دارم چون ایمانش خوبه ولی اخلاقش از من تندتره میگه صبر کنیم تا ازدواج دایم منو راهنمایی کنید خسته شدم از این وضع خیلی افسرده شدم هیچ جا نمیرم چون هم سن و سالای خودمو میبینم حسرت میخورم و بدتر میشم ضمنا من در سایت همسریابی ثبت نام کرده ام و پیامهای زیادی دریافت کرده ام سوال اول اینکه آیا میشه اعتماد کرد تاکنون اعتماد نکرده ام. و سوال دوم اینکه چگونه اونا رو بشناسم ؟

جواب :

خواهر گرامی ام سلام . الف) استخاره در همه ی خواستگاریها مناسب نیست و خیلی اوقات اصلا جای استخاره نیست و مردم اشتباهی استخاره می کنند در حالیکه اصلا کار خیر احتیاج به استخاره نداره .  ب ) ازدواج دائم به هر حال برای شما بهتر از ازدواج موقته  ج ) سایتهای همسریابی اشکالی ندارن  و بعنوان یک شبکه اجتماعی می تونن کمک کار شما در یافتن یک همسر مناسب باشند د ) اگر ایشان را دوست دارید توکل به خدا کنید و ازدواج کنید. دائم و موقتش خیلی هم مهم نیست می توانید مدتی موقت باشید و سپس تبدیل به دائم کنید. همیشه موفق باشید



لیست کل یادداشت های این وبلاگ